I Thailand är det dödsstraff på knark

Knark

Och jag har hela väskan full med  kokain! Eller nej, kreatin ska det vara. Och det skiljer säkert en miljon i gatuvärde. Men inte fan vill man ha det i väskan för det! Jag hade två oöppnade påsar med mej ner för att de är så kinkiga här med pulver. Båda var ofrivilligt öppnade efter flyget. Surt!

Mai Chai!

// Henke

~ av hipstart på augusti 21, 2010.

4 svar to “I Thailand är det dödsstraff på knark”

  1. Riktigt surt :/ Var det tullen som öppnade dem eller?

    • Jag misstänker det även om jag inte fick något ”security checked” klistermärke på. Hålen är lite för raka och precisa för att det ska vara en olyckshändelse. Kan ju tycka att de ska lägga det i en plastpåse då isf =)

  2. Fan, jag är lite avundsjuk måste jag säga. Glöm absolut inte att skriva hur billigt allting är, så man känner lite mer ånger här hemma i Sverige.

Kommentera

 
