Den här är till dej Daniel!

Gött

Jag fick en förfrågan från Daniel om jag inte kunde skriva hur billiga saker var så att han inte kunde få lite ångest =/ Och om det är något jag kan så är det att framkalla ångest. Så det här är den första inlägget i ”Nu ska han få smaka på ångest”-serien jag drar igång. Dagens frukost kostade 70 Baht vilket är ungefär 17,50:- Och för de fick jag följande:
– Två små byttor med yoghurt, jordgubbe och blåbär
– Kaffedrink med mycket koffein
– Sandwich med surimiröra
– Beauty Light. Jävligt konstig dricka, konsistensen var som små små jellobollar, alltså inte helt lätt att få upp sugrör =/ MEN, skiten innehöll 1000 mg kollagen så det kan ju inte vara dåligt.

Det har regnat under natten så mina skor som stått på balkongen är rätt blöta. Jag får ta och skaffa mej ett par nya idag. I övrigt ska vi åka iväg och fixa klart med boende och träning.

Om jag ska klaga på nåt så är det at jag måste ladda min mobil.

Róo-séuk dee mâhk!

// Henke

~ av hipstart på augusti 22, 2010.

3 svar to “Den här är till dej Daniel!”

  1. Billig frukost känns väl sådär ångestframkallande, ge oss märkeskläder och elektroniska gadgets!

    I övrigt gööt att läsa att livet leker för dig!

  2. Tack nu mår jag bättre 🙂 fortsätt såhär

  3. …och väskor…

Kommentera

 
