Här finns (nästan) allt

Boys for men

Man kan önska sej som Thaiboxare. Super boys for men club liksom! Det har vi inte hemma. Tandkliniker och tatueringsstudios på varannat gathörn. Matställen på varje. Många olika gym att träna på och vädret är ju som om man vore i ett annat land. Jag längtar efter att få sätta igång med träningen men det dröjer nog ett litet tag till. Min hals är inte helt bra än, det blir sakta men säkert bättre och bättre. Men min kropp är inte träningsduglig än om jag inte vill riskera att bli sängliggandes ett längre tag. Men vi har bara varit här i två av 120 nätter så det känns rätt lugnt ändå.

Mycket ljus

Vi hamnade av misstag på Patongs största turistgator. Damn! De gillar verkligen ljus och blink och de jopparna försökte sälja allt möjligt. Och jag kan inte riktigt klandra dem. De är ett fattigt folk som precis som du och jag försöker försörja sej. Men de är lätt att tröttna efter att ha blivit erbjuden att köra två kostymer och åtta skjortor för 200 dollar säkert tio gånger. Och sen finns det ping pong shows och folk kastar leguaner runt halsen på en och överallt ser man ett fotbollslag med massagetjejer som inte vill något hellre än att ge mej en massage möjligtvis med en happy ending. Nej tack till det faktiskt. Det mest  nämnvärda var en ladyboy som självsäkert stegade fram och proklamerade:
– I suck your cock. Blowjob!
Jag blev lite paff och valde att bara gå förbi. Nasty sånt där alltså. Jag hoppas att hon/han iaf kan sova gott om nätterna.

Gymmet och där vi kommer bo ligger mer ute på landsbygden och det ska bli skönt att få lite kontrast på tillvaron.

// Henke

~ av hipstart på augusti 22, 2010.

2 svar to “Här finns (nästan) allt”

  1. Göttans, välkommen till WordPress!

  2. Varför kastar de leguaner om halsen?? Tycker leguanerna om det?

Kommentera

 
