Lång dag till ända

Gött med säng

Jag tror att jetlagen börjar komma ifatt oss och hela gruppen är lite mosiga idag. Det har varit varmare idag och en lång dag för oss alla. Jag och Shane gick och fick oss vår första riktiga thaimassage och det tog. Jag är helt mosig i vaderna. Men ryggen är mycket bättre. Efter en natt i flygplan och tre i en skön men hård säng så var en massage välbehövligt. Efter det var vi som redan nämnt ute på marknader och den stora turistgatan. Efter mycket kollande så kom Shane hem med ett par nya shorts och jag fick med mej en bögslunga och en träningsbag.

Nu såhär på kvällen har det blivit lite kvällsmat i form av yoghurt och film. Tekkenfilmen, mycket värd att se om man spelat spelen. Anders och Johan brukade spöa mej med sådär 25-1. Kul minne! Fan vad nöjd jag var när jag vann =)

Johan klippte sej själv med. Såg ut som skit. Tills jag räddade det, då blev det grymt. Fan, vad grym jag är!

Bis morgen!

// Henke

~ av hipstart på augusti 22, 2010.

2 svar to “Lång dag till ända”

  1. Alla Tekkenmatcherna kommer jag ihåg…Anders jubel och Johans nöjda min…
    Låter som en vild stad Patang, men man ska ju uppleva det också. Kanske mys med litet lugn och ro ett tag.
    Vad är en ”bögslunga”?
    puss puss Mom

  2. Jag var på gymmet idag förresten med Johanna. La på lite extra vikter på 3 grejor och i morgon kan jag väl knappt borsta tänderna.
    Visst är det härligt med thaimassage?
    Hälsa S och J.
    mamsen

Kommentera

 
