BBQ och Strikeforce = WIN!

Ännu en dag är över i Thailandet. Vi har nu hittat till det som kommer vara vårt hem under den närmsta månaden iaf. Troligtvis längre än så. Vi bor i anslutning till gymmet på ett ställe som heter Tony’s. Men mer om det kommer imorgon. Då kommer det upp en riktigt avantgarde thaicribs only for you!

Barbeque

Ikväll var det iaf Grill- och fightingfest på Tony’s. Riktigt go göbbe den där Tony alltså, ska se om jag inte kan fånga honom på en bild imorgon. Superkort på högst 140 cm, kobent som fan och ett monsterleende på läpparna hela tiden. Han är precis som en seriefigur =) Alla är hans vänner och allt går att fixa, precis en sån som man vill hyra ett rum utav.

Nere på restaurangen så hade de dukat upp en fet jäkla oljetunnegrill ( sjukt najs) och ett svinstort isbord med olika kött och diverse på. Det vara bara att välja vilket man ville ha, sätta sej ner och suga på en dricka och vänta på att de grillade maten åt en. Ett kycklingspett, ett fläskspett, 2 grillade majskolvar och 4 fetingräkor räckte för mej. Men både Shane och Johan fick plats att trycka i sej lite till. Till detta så hade de fixat gårdagens Strikeforce-event på TV:n. Mycket bra!

Johan tar maten på allvar, det gillar vi =)

Det här är allvar

Imorgon kommer Johan nog gå på det första thaipasset. Jag väntar för att bli helt frisk och kry så jag inte råkar dra på mej någon lunginflammation eller något. Det är ju så jäkla roligt och eftersom jag känner mej själv rätt bra nu efter alla träningsår så vet jag att jag skulle ta i för mycket och sen ligga sängliggande ett tag. Men jag kommer smyga igång träningen så lätt imorgon med. Shane vet jag inte riktigt hur han ska göra.

Cribs imorn då!

row ben tà-hâhn.

// Henke

~ av hipstart på augusti 23, 2010.

Ett svar to “BBQ och Strikeforce = WIN!”

  1. Johan har alltid tagit mat på allvar =)

Kommentera

 
