Dötid – vad är det?

Dötid har jag alltför sällan. Jag har i stort sett alltid något att göra. Oftast har jag för många saker att göra så att de tråkigaste men mest nödvändiga sakerna bli liggande, typ disk. Jag gör oftast det jag tycker är roligt. Jag har lite Pippi Långstrump-syndrom tror jag. Jag har flera vänner som blir förvånade över hur mycket jag har att göra. Senast nu Shane och Johan som trodde att jag lätt skulle få tråkigt när jag inte kan köra thai än? ”Skojar ni? Jag har blogg att skriva, kritor och pennor att rita med, böcker att läsa, film och serier som ska tittas på och thailändska att lära mej. När ska jag hinna med att inte ha något att göra?”. De hade inget riktigt bra svar på det. Det här är det senaste jag icke-dötidat ihop:

Rit

Jag vet inte om den är färdig än men den får nog ligga ett tag. Det brukar bli så. Om ett tag så får jag en idé och lyckas vända bilden helt eller bara göra den lite mer färdig. Jag har fått utrymmesbrist är nu så det blir den ändå bilden ni får ikväll. Jag ska försöka skaffa lite mer utrymme imorgon.

Youtube har svårt att leverera i tid och det är trist. Cribs-videon får vänta tills imorn. Den har tagit två timmar på sej att ladda upp hälften och nu har jag inte mer tid att vänta för det är dags att krama kudden. Tråkigt när sånt händer men sånt är det.

Kao pad!

// Henke

~ av hipstart på augusti 24, 2010.

Kommentera

 
