shake it like a banananana

Sauteed rice noodles with soy sauce and pork and I’ll have a banana shake as well. Thank you! Kanske inte låter som en vinnande kombo, men så är inte ni i Thailand heller. God damn it, de smakerna gifte sej i munnen. Som en fet jävla lösning på alla världens problem, något salt, något sött, något gött, och något mättande. Johan och Shane, som beställde varsin ananas-shake och vattenmelons-shake fick inte samma som jag. Om du tänker dej att du kör en ananas i en mixer och blandar med krossad is så får du Johans shake. Om du tänker dej en mosad banan ihop med mjölk och vaniljglass så får du min =) Jag fick en smärre chock när jag såg deras lite simmiga och vattniga glas medans mitt kritvita glas med sitt nästan bubblande innehåll framstog som en renessansman under medletiden. Okej, nu kanske jag kryddar lite, men den var jäkligt god =)

Det är väl egentligen det kvällen har bestått av. God mat och gött skitsnack. Det är inte så mycket mer jag behöver. Såhär innan plugget har dragit igång så underhåller jag mej med lite ritande. Jag fick till någon typ av öga idag. Jag behöver öva på att rita ögon, tydligen.

Mer färdig tjej

Typ öga

nâh ràk jang!

// Henke

~ av hipstart på augusti 25, 2010.

Ett svar to “shake it like a banananana”

  1. Snyggt öga! Ögon är jättesvårt att rita!
    Ha det gôtt!

Kommentera

 
