Imorgon smäller det!

Thaigear

Imorgon smäller det! Då går jag på mitt fösta tahiboxningspass och jag är taggad som fan. Jag hoppas att det blir precis sådär cp-jobbigt så man bara vill lägga sej ner och gråta. Men det är det bara en som fått mej att göra, kommer du ihåg Joel? Det är så härligt när man väl tagit sej igen om passet. Helt utpumpad men det gör såna under för självförtroendet. Att spränga gränser är det bästa jag vet. Det är precis som om den bubblande vulkanen inom mej för en kort stund blir blidad av flickeoffret som kastas nerför branten. Supertaggad verkligen och jag undrar om jag kommer kunna sova nåt inatt eller om det blir som när jag låg och laddade för match. Då låg jag och slog i luften och malde och funderade på kombos och kontringar och whatever.

Om ni är uppmärksamma så kommer ni märka att jag inte har några handskar på bilden, det är för att jag inte har med mej några härnere. De klarade inte viktgränsen på planet plus att de börjar bl lite sönderslagna så jag ska dessutom gå och shoppa ett par nya imorn. Please take me to the candy shop =)

Muay Thai!

// Henke

~ av hipstart på augusti 26, 2010.

Kommentera

 
