hmmm…

Slash

Superbad och Guns’n’roses får mej inte att vilja gå och träna cp-hårt. Det får mej att vilja kröka. Dags att byta inriktning på uppladdningen tror jag. Jag borde se typ Kickboxer eller Ong Bak och lyssna på D12 eller nåt. Det här håller inte riktigt.

Chịyo!

// Henke

~ av hipstart på augusti 27, 2010.

2 svar to “hmmm…”

  1. Du drack väl inte det?? Det ser giftigt ut.

    • Sweden shots! Very good for you! You drink! Tror du verkligen att jag smällde i mej två snaps innan jag gick till träningen i 35 graders värme? =) Du är för rolig. jag har druckit eaa och vätskeersättning, inte lika kul :p

Kommentera

 
