Hon som var så söt…

scary

Hon som var så söt först, men när jag bytte till bläck så tog det en helt annan vändning. Det blev mycket hårdare och läskigare. Till slut blev det som ”The shining” möter ”Avatar”. Då tröttnade jag och gav henne ännu mer freaky ögon. Så kan det gå iaf. Nu är klockan halv elva och jag får äntligen gå och lägga mej, jag har hållt ut i en timme nu. Går jag och lägger mej tidigare så kan jag inte sova så länge som jag önskar. Jag har aldrig varit speciellt bra på att sova länge och att vakna klockan sex härnere lockar inte så jättemycket faktiskt.

Jag ser fram emot frukosten imorgon =)

rah-dree sá-wát.

//Henke

~ av hipstart på augusti 27, 2010.

Kommentera

 
