Min första orm

Idag såg jag min första orm, fan vad fin den var.

Jag var ute på morgonpromenad och helt plötsligt så började en cykelslang ringla iväg, den hastade som fan med så det var inte så lätt att få en bra look på den. Men den såg ut ungefär som den på bilden, Thailand har ju typ 1000 sorters olika ormar så det var lite svårt att hitta exakt art. Den påminde om en stor lakritsstång på 1.5m som något duttat lite mörk choklad på.  Mycket fin.

Frukostdags nu efter prommisen! Mina fötter mår ganska bra efter att jag tömt blåsorna igår så idag går jag iväg till gymmet och böjer.

Catch you on the flip side!

// Henke

~ av hipstart på augusti 28, 2010.

Kommentera

 
