Strandhäng och BBQ

Strandhäng

Mosig i hela kroppen efter ännu en dag, som kebabsås ungefär. Efter träningen och maten, stekta gula nudlar i soya med kyckling , så drog vi ner på Karon Beach. Det var lite blåsigare idag och inte riktigt samma cp-stora vågor som innan. Men det är fortfarande mäktigt när vattnet sköljer över en och man inte har en chans att stå kvar på stället. Strandhäng efter ett träningspass är något som alla borde unna sej. Jag somnade i stolen =)

Sen fick vi lite ont om tid eftersom vi skulle på grillparty. Så det var bara att slänga sej upp på murderbiken och hasta iväg hemåt. På gymmet var det grillbuffé – all you can eat and drink! Det var, tro det eller ej, mycket trevligt det med =) Och efter att alla ätit upp så blev det fighting, vad annars? 4 matcher muay thai, 2 matcher MMA och en uppvisning i Krabi Krabong som är fighting med pinnar typ. Jag blir jäkligt sugen på att gå match varje gång jag ser någon annan göra det. Kicken jag fick av att gå match tror jag inte att jag kan hitta på något annat håll.

Träffade en klubbkamrat från Göteborg som också är härnere och tränar och hon ska gå match den 6:e september så då ska jag dit och kolla =) GO Anna!

Imorgon blir det shopping =)

Later!

// Henke

~ av hipstart på augusti 28, 2010.

2 svar to “Strandhäng och BBQ”

  1. Har Johan klippt håret? Eller är det nån annan på bilden?
    Låter kul med BBQ på gymmet. Det skulle jag också vilja ha.
    Ha det gôtt!

    • Ja, det är Johan och ja han har klippt sej. BBQ Beatdown som det heter är till och med ett stående inslag så det är inte omöjligt att vi hamnar där igen =)

Kommentera

 
