Grillfestat

Blargh! Jag är mätt och jättetrött. UFC:n på tv:n och grillfest tar ärligt talat det mesta ur mej. Jag fick i mej 15 st stora thairäkor med chilisås, 2 grillade kycklingfiléer med ketchup och en liten obetydlig mängd lök och ananas. Allt detta sköljde jag ner med en jordgubssmoothie, en vattenmelonshake och sojamjölk. Nu hade varit ett bra läge att dö.

Men ändå en jäkligt bra dag:
Morgonjogg
frukost – halväcklig
Banana pancake – efterblivet god
Träning – kul och hårt men jag gick paj
Grillfest och ufc – protein som fan.

já jorng têe borb dâi mâi? – Kan jag få en sovplats?

// Henke

~ av hipstart på augusti 30, 2010.

Kommentera

 
