Life in Chalong

RAWR

Psyched! Shane lyckas fyra av en riktig gymblick i precis rätt ögonblick. Det var skönt att gymma, som vanligt. Jämfört med thaipassen så känns det som vila. Men dagens bästa stund var precis efter gymmet. Då jag gick och åt för att sen hoppa ner i sängen för att sen gå och äta middag precis när jag vaknat. Det var grejer det, finare än så är det nog svårt att få det. Däremot var det fullkaosat ösregn när jag vaknade, här kan det regna som ingen annanstans.

Vi har börjat hitta våra favoriter nu på restaurangen fastän vi långt ifrån prova alla rätter. Hittills är det bara jag som provat soppa men jag måste erkänna att det inte är något som lockar jättemycket i värmen. Ihop med maten är det väldigt mycket av skitsnacksvaran och Johan och Shane dividerar för fullt över hur jag kan ha hamnat i den avancerade träningsgruppen. Många olika scenarion har de radat upp och det är fasansfullt kul att lyssna på. Vi är nog jämt det bordet med mest skratt till maten iaf =)

Utöver det så jävlas CSN som vanligt. Jag fattar inte varför de ska vara så jävla omöjliga att ha och göra med hela tiden. Vad är deras problem? Jag blir så matt. Mer om denna soppa kommer senare. Nu är det dags att knyta ihop säcken och kolla lite film.

Later!

// Henke

~ av hipstart på augusti 31, 2010.

Ett svar to “Life in Chalong”

  1. Sötnos 🙂

Kommentera

 
