Vi pluggar

plugg

Här studerar vi. Lägg noga märke till den nerlagda boken och Sherlock Holmes på TV:n. Johan pluggar ännu stenhårdare, han spelar FM samtidigt som han kollar TV. Det ska nog gå bra det här lilla mamma =)

Morgonjoggen fick jag byta ut mot morgonpromenad imorse. Jag kan inte springa på min fot än. Annars har det inte hänt mycket mer idag. Jag har lämnat in tvätt och läst bok. Här går man tvärs över gatan och lämnar in tvätten till en tvättare, kostar 1 krona plagget att få det tvättat. Helt okej =)

Men snart ska jag dra mej iväg till gymmet ihop med Shane. Hittade lite bilder på mej på tigers hemsida från träningen i fredags.

Jabb

Later!

// Henke

~ av hipstart på augusti 31, 2010.

4 svar to “Vi pluggar”

  1. Tja!
    Skön bild, ta det lugnt med trampdynan nu…

    Hur går det på damfronten?

  2. Tja!
    Skön bild, ta det lugnt med trampdynan nu…

    Hur går det på damfronten?
    Kolla in http://www.johanholmbergmusic.com/6%20-%20Supposed.mp3

    Kattis sjunger!

    • Ja, det blir två dagars vila nu. Gym idag och imorgon och sen förhoppningsvis thai igen på torsdag. Eftersom min damsituation skulle kunna beskrivas som lite komplicerad så kanske det vore bra om du specificera dej lite, kanske vore det bra att ta det privat med 😉

      Får jag anta att hon är bakgrundssångerska i refrängen alternativt lägger melodier? Jag har lyssnat två gånger nu utan att höra henne =/
      Skön låt!

  3. Häftigt att vara med på hemsidan!

Kommentera

 
