The saga continues

Sagan fortsätter och det har varit en förmiddag fullpackad av aktiviteter. Eftersom frukosten var slut så åkte vi till affären och handlade. Det är en väldigt stor affär med ett ännu större sortiment. De har, som jag nämnt innan, väldigt mycket amerikanske varor importerade. Och det mesta av de amerikanska varorna innehåller mycket socker och fett vilket gör dem för goda. Jag blev ju stört sugen på att bara kasta ner flingor i alla regnbågens färger i korgen ackompanjerat av chokladmjölk. Men det är ett snedsteg som får sparas till framtiden för även denna gång så lyckades jag hålla mej i skinnet. Men jag fick ost. Ost, ost, älskade ost =)

Mjölk är däremot väldigt mycket dyrare här än hemma, jag tror att de hatar kor. Något lillebrorsyndrom till Indien som ju fullständigt avgudar kossorna.

Jag fick läst ut boken till slut och begav mej över till gymmet. Benen fick sej en genomkörare idag för att spara resten av kroppen till thaiträningen imorgon.

– 3×10 Knäböj 80 kg
– 3×10 Utfall 50 kg
– 3×5 Marklyft 100 kg

Och efter det där så var jag paj och det var dags att traska direkt in till restaurangen. Ma-ma-pad. För gott =)

Dags att läsa lite mer.

// Henke

~ av hipstart på september 1, 2010.

Kommentera

 
