Eureka!

Fucker

Jag fann honom. Medan vi satt nere och mumsade i restaurangen så satt Özgul ödla och halvsov mitt på golvet. Överlevnadsinstinkterna verkar inte vara de högst utvecklade på Özgul, han var ju skitlätt att se. Özgul gjorde ett halvhjärtat försök att undfly min stora vrede genom att springa och gömma sej under kylskåpet. Özgul blev tillrättavisad och avlägsnad till sitt naturliga habitat.

kanske jag skulle bli zoolog istället för konst(ig), jag har ju språket i mej =)

Peace out lizards!

// Henke

~ av hipstart på september 2, 2010.

Kommentera

 
