Grillmåndag

Som brukligt på måndagar så är det barbeque på gården. Fast idag närvarar ingen av de tre svenska musketörerna. De visar Bellatorgalan på tv:n och ingen av oss var speciellt sugen på den och både jag och Shane hade tänkt att få lite mer pluggande gjort under kvällen. Johan spelar nog garanterat FM istället för att läsa böcker. Han gör allt i sista sekunden men så länge han klarar det så är det ju bra men jag hade aldrig pallat med att skjuta upp allting.

Det är däremot tungt att läsa PDF:er på datorn, speciellt när de är ifrån mitten på 60-talet, på engelska med många fackuttryck och allmänt bråkiga meningar. Det tar sin tid och jag blir rätt seg i skallen. Fast det ligger en grillad kyckling och väntar på mej i kylen som jag ska belöna mej med efter det är färdigt. Grillad kyckling och grön Fanta, fina grejor.

I övrigt så var jag i gymmet imorse för att alla mina thaigrejor är blöta. Domedagen och den stora syndafloden kom över oss samtidigt imorse klockan åtta och såklart så låg suspen, alla lindor och alla shorts ute på balkongen så de hann inte torka till thaipasset.

– 3×8 Fronböj 60 kg
– 3×8 Knäböj till sitt 80 kg
– 3×8 utfall 60 kg
– 3×8 planterade utfall 60 kg. Sen var var jag trött och passet slut.

Barbeque bitches!

// Henke

~ av hipstart på september 6, 2010.

Ett svar to “Grillmåndag”

  1. Nu kommer snart Anders hit och han har beställt äggakaga och jag har bjudit in Emma också. Riktiga äggakagefreaks…mums filibabba

Kommentera

 
