Sucker

Det blev filmkväll istället för pluggkväll. Jag kunde inte förmå mej att läsa den jäkla PDF:en. Bokstäverna hoppade fram och tillbaks och bildade helt andra ord än de som var menade att läsa, tankarna fladdrade iväg åt alla mycket roligare håll och till slut fanns det ingen anledning att kämpa längre.

Först såg jag Blood and Bone som är en actionrulle om en gammal kriminell som blir fri och kräver hämnd för sin döde kamrat som bragdes om livet inuti fängelset. Hämnden tar han (tror jag) genom att bokstavligt talat slå sej fram i en underground fightingrörelse där han säkerligen söker upp bossen och nitar honom. Det verkade vara rätt tunn story så jag orkade inte titta klart. Trots detta hade den ett snitt på 6.8 på IMDB vilket ytterligare spär på min tes om att jänkare är dumma.

Sen såg jag Letter to Juliet som är en romantisk komedi. Jag är lite utav en sucker för romantiska komedier för man vet oftast vad man får plus att det oftast är en snygg tjej i huvudrollen. Dem kräver oftast lagom mycket engagemang, komedier då och inte tjejerna 😉

Himlen faller ner

Så här ser det ut när det hällregnar i Thailand, som en blandning av dimma och snö.

I övrigt så påpekade Shane förut när han kom upp och lånade min hjälm att jag alltid är naken när han kommer och knackar på. Nu hade jag iofs precis duschat men trots det så har han rätt. Varje gång han kommit upp så har jag bara underkläder på mej och varför inte? Jag passar jävligt bra i dem =)

Gonatt!

// Henke

~ av hipstart på september 6, 2010.

Kommentera

 
