Befläckad och piskad

Jag antar att ni alla har hört talas om den svenska tigern. Jag liknar mer en leopard. Precis, jag har börjat flå. Det är inte speciellt kul men jag antar att det är sånt som händer om man spenderar för mycket tid ute i solen. Det började som ett lätt psoriasisfall vid ena armbågen men det har spridit sej desto mer för varje dag. Nu är jag istället fläckig längs armarna och benen. Skitsnyggt =) Jag får gå och köra en body scrub eller något.

På träningen idag blev vi piskade om vi inte knäa tillräckligt hårt eller tillräckligt bra. Efter två timmars träning så är det faktiskt lite svårt att orka knäa säcken tillräckligt hårt och tillräckligt bra. Träningen här nere påminner lite om en blandning mellan ”Karate Kid” och ”Kickboxer”, en del metoder känns lite 80-tal :p Nu så var ju bara piskningen på skoj med en liten pinne men det var ett roligt inslag. Man gör faktiskt ett bättre jobb med ett litet rapp på stjärten =)

Jag åt hamburgare med sallad till middag idag. Det var helt jävla glorious! Jag orkar med thaimaten i fyra.fem dagar innan jag måste bryta av med något annat. Men nu är jag hungrig igen så jag hoppas att jag kan sova hårt och fort för jag längtar redan efter frukosten =)

Jah bless!

~ av hipstart på september 8, 2010.

2 svar to “Befläckad och piskad”

  1. Frukost är dagens bästa måltid 🙂

Kommentera

 
