Konstiga drömmar

Såja! Efter en mellandag så är jag tillbaks på spåret igen. Dagar som igår handlar det bara om att glömma och att se framåt. Inte för att igår var en så jäkla dålig dag, den var helt okej men ibland räcker inte det. Okej är inte bra nog. Jag kommer aldrig att nöja med okej.

Men idag är det skillnad, jag fick sova ut lite inatt och det kände jag att det behövdes. Morgonpromenad fick igång kroppet och skallen även om det var utan sol imorse. Sen så dödade korvmackorna i sängen framför Batman allt som möjligtvis kunde finnas kvar av tråkkänslor. Om ni nån gång tvivlar på nåt så hjälper Batman och korvmacka, kan vara bra att veta =)

Jag hade några riktigt konstiga drömmar inatt till skillnad mot i vanliga fall då jag sällan kommer ihåg vad jag drömmer. I den första så körde jag motorcykel uppe på elledningarna (WTF?!) hemma i olskroken. Trots att jag ramlade ner flera gånger så var det inget som hindrade mej, varför skulle det det? Det var ju helt normalt att köra mc på ledningarna. Jag kunde inte köra så fort eller så långt men inte fan gav jag mej för det. Jag är envis även i mina drömmar.

I den andra så satt jag med faster Kia och diskuterade vilken tjej jag skulle träffa. Kia och jag träffas alldeles för sällan eftersom hon bor i Norge så det var en kul upplevelse. Hon bidrog med en stor dos norsk kunskap och jag tror att vi kom fram till den bästa lösningen. Vem vi valde håller jag hemligt =)

Det är roligt det där hur allting i drömmen är så jävla logiskt. Att man på en sekund förflyttar sej till ett annat land är inget som rör en i ryggen för det är ju klart att man ska göra det.

Dags att försöka läsa lite PDF.

Scabbado, scabbadoja!

// Henke

~ av hipstart på september 8, 2010.

Kommentera

 
