Yesterday

Igår var som redan nämnt en mellandag. Det började med att jag vaknade till ösregn så jag ställde in min morgonpromenad. Sen så pluggade jag hela förmiddagen för att få färdigt min första inlämning. Det tog en hel del tankekraft och lämnade mej med lite energi kvar. Jag kände mej redan lite hängig och valde därför bort thaiboxningsträningen och gick till gymmet istället.

Det är rätt vanligt att folk blir förkylda och får infektioner här eftersom det är så många som svettas och kramas på en relativt liten yta. Och när jag då redan kände mej lite hängig så valde jag bort den tuffa thaiträningen. Jag måste verkligen ha skallen och kroppen med mej för att orka igenom ett så tufft pass och igår hade jag inte det.
På väg till gymmet så gick jag förbi min träningsgrupp när de värmde upp och kunde inte hjälpa att mej som en svikare. Inte mot dem men mot själv, kanske hade jag kunnat träna ändå men det känns dumt att chansa. Jag har ingen lust att bli sjuk heller. Aja, det är som det är. Jag går dit idag iaf och kör slut på mej.

Scooby-dooby doo!

// Henke

~ av hipstart på september 8, 2010.

2 svar to “Yesterday”

  1. Vilken fin bild!! Är det så du känner dig?

Kommentera

 
