Dilemma

Jag har precis kommit hem från en lååång löptur. Jag plågade mej igenom värmenpå en entimmas löptur. Anledningen var att jag såg restaurangens club sandwich med pommes igår. Fi fan vad goda de såg ut! Så därför bestämde jag mej för att ta en längre löptur än planerat för att bränna lite extra och på så sätt ”tjäna in” en club.

Grejen är bara att nu när jag plågat mej igenom det här så är jag inte lika sugen längre. Nu när jag kämpat  mej igenom passet så vill jag inte ”förstöra” det genom att äta skräpmat. Oh the beslutsångest!

Moment 22 anyone?

// Henke

~ av hipstart på september 9, 2010.

Kommentera

 
