Paradice

Det blev ingen club. Jag höll mej i skinnet och dängde till med specialare istället. Stekt kycklingfilé på en bädd av hårdkokt ägg. Lägg till lite chilisås och sen så är det bara att skyffla in. Det är mest så jag äter härnere. Så mycket som möjligt på en gång, det är tur att det oftast är varmt så jag inte ser ut som värsta monstret. ME hungry! FOOOOOOOOOOOD! Jag är oftast så svinigt hungrig när det är dags för mat så det kan inte hjälpas. =) Iallafall så var middagen hur god som helst i stort sett bara protein, mums! Däremot var det inte jättemycket mat. Byter man utt en portion ris mot två hårdkokta ägg så märks det i magen sen. Förhoppningsvis märks det på magen sen också. Jag tänker komma tillbaks till Sverige som solbränd och i jävligt bra form.

Jag har ju dessutom kört två pass idag, så har jag plågat mej igenom dem så kan jag plåga mej igenom det här med. Bara att blunda så somnar man så småningom. Förhoppningsvis =) Jag är ju annars en hejare att äta på natten hemma i Sverige. Bara att slänga ihop något semi-gott och sleva i sej så sover man som en elefantbebis sen =)

I övrigt en mycket bra dag här, kanske beror det på avsaknaden av skolarbete idag. Jag satt iofs i solen framför restaurangen och läste i två timmar ackompanjerad av en lemon shake men så mycket mer än det har det inte blivit. Det får nog bli lite ändring till imorgon misstänker jag.

Thaiboxningspassen är såpass hårda att jag i nuläget inte orkar gå på två dagar i rad. Så idag var det lite lugnare dag, det betyder ett gympass och ett löppass för er som undrar. Jag har nu kollat ännu ett asvsnitt Mad men och jag håller nästan på att somna här framför datorn så med denna mening bjuder jag er farväl och hoppas vi ses imorn igen =)

Take a chance, roll the dice
it’s another day for you and me in paradise

// Henke

~ av hipstart på september 9, 2010.

Kommentera

 
