Gåta

Kan man sakna något man inte fått?


Alla vänner har gått hem och jag är ensam kvar med mörkret
Det svarta omsluter mej och jag är allena här med spöket
Den beslöjade vita, hon skimrar i gardiner
Fan, jag kanske skulle skippat den där medicinen =)

Sjukt fyndig knorr va? Rena rama diktarjäveln, se upp dileva jag kommer för att ta din plats =)

Haha, jag är för trött just nu, precis som vanligt. Det enda som skiljer är att jag är tröttare än vanligt. Hard knocj life being a tourist mexican. Vi syns imorn bloggen, då ska jag uppdatera ditt bildutrymme…

Later Chicas!

// Henke

P.S Det jag saknar är sömnen.

~ av hipstart på september 12, 2010.

Ett svar to “Gåta”

  1. Sov gott!

Kommentera

 
