Drake

Jag påminner lite om en drake. Eller kanske mer en noshörning… Jag fick en armbåge i pannan på sparringen idag så ett litet nätt horn har börjat växa ut i pannan. Det är rött, det bultar och det är inte så vackert. Det blev inte bättre av att det var en stor polack som gjorde det heller, han hade lite massa att lägga bakom den grabben. Nu var det ju en olycka men jag var inte beredd på någon armbåge direkt. Armbågar är inte tillåtna på sparringen men jag misstänker att det var en spinning backfist som gick fel och han hamnade för nära så kom armbågen upp istället eller nåt. Det är sånt som händer. Det var första passet som jag körde utan tejp på fötterna också och de små rackarna höll faktiskt ihop. Fantastiskt!

Bjuder på en kvällsbild. Dags att släcka och krama kudden. Bis morgen!

// Henke

~ av hipstart på september 13, 2010.

Ett svar to “Drake”

  1. Akta dig för polackerna också=)

Kommentera

 
