Drömmar

Jag sitter här och drömmer. Det är kolsvart utomhus och jag har egentligen inga bestyr kvar på dagen, allt det viktigaste är avbetat. Och det som jag skulle kunna göra kommer jag troligtvis inte att göra. Så istället sitter jag här och slösurfar, dagdrömmer och myser.

Jag saknar min gitarr, det kryper i fingrarna lite grann och jag saknar något att plocka upp och fördriva en stund med. I avsaknad av gitarr så får jag sjunga a capella ikväll. Datorn får vara tyst ikväll. Betar av lite blandat från Kelly Clarkson till John Denver.

// Henke

~ av hipstart på september 14, 2010.

Kommentera

 
