Serious boxer is serious

binniz

And hand wrapping is serious business. Det här kortet är taget efter uppvärmningen och stretch innan vi lindar händerna och drar igång den ”riktiga” träningen. Ni kan bara försöka föreställa er hur svettigt det är att träna. Linnet går bokstavligt talat att vrida ur och få flera nyanser ljusare. Det spelar ingen roll hur mycket jag dricker, jag är alltid törstig på träningen här.

Såg precis säsongsavslutningen av Entourage och är besviken. Det känns som att det inte har hänt nåt kul på hela säsongen, saker har bara pajat hela tiden. Finalen var ingen höjdare heller. Den öppnar iofs för en fortsättning och det ryktas om en sista säsong, om än kortare. Sex avsnitt skulle den inkludera isåfall. Jag satt bara och väntade på att allt skulle lösa sej och att det skulle bli bra.

Nu verkar det som att regnet är på väg men det har inte regnat på hela dagen. Orkar inte gå upp och ta in sakerna på balkongen, må lyckan vara med mej.

Gonatt!

// Henke

~ av hipstart på september 14, 2010.

4 svar to “Serious boxer is serious”

  1. Här har det blivit höst idag! Ösregn, mörkgrått och blåst!! Men på jobbet har vi tända ljus och kaffe.
    Idag var jag på gymmet igen i mina grymma träningskläder. I morgon har jag nog ont i benen. J-a utfall!!

  2. Vem tar alla bilder på dig?

Kommentera

 
