Väldigt tidig frukost

Idag tog jag väldigt tidig frukost, eller jag kanske ska säga inatt. Jag somnade hungrig så det är egentligen inte såå konstigt, men jag har kunnat hålla mej borta från det här de andra nätterna jag vaknat. Inatt gick det inte. Det värsta är att jag går liksom i dvala så jag kan inte styra impulserna. Jag satte i mej hela det söta brödet och sköljde ner allt med det mesta av mjölken. Såhär i efterhand känns det helt klart sådär. Däremot kan jag tänka mej att det var svinigt gott. Sockerkaka med massa mjölk ungefär, himmelriket =) Jag har inte mycket minne från det bara, det är precis som en dröm som visade sej vara sann.

På grund av detta så fick jag gå till gymmet utan frukost, jag hällde i mej lite kaffe och drog iväg. Det blev ett bra pass. Stängerna är lite slitna så jag har inte vågat köra frivändningar innan men det funkade bra. Körde på rätt tunga vikter också så det är inte omöjligt att det kommer ett litet pers på dem snart =)

– 3×5 frivändningar 70 kg
– 3×5 front squats 70 kg
– 3×5 box squats 100 kg
– 3×5 utfall 60 kg

Nu gäller det att hålla ut till klockan två innan ag får äta igen. Kämpa kämpa som Vladimir Smirnov skulle sagt.

// Henke

~ av hipstart på september 14, 2010.

Kommentera

 
