träningsfundering

Har precis kommit innanför dörren efter lite löpintervaller. Jag märkte att jag hade svårt att komma upp i puls. Det jag funderar på är om det beror på att jag är sliten eller om det mest är värmen. Iofs är det ingen helt folktom sträcka så man bara kan blåsa på som Skatås eller Mossen men ändå. Kanske har det att göra med att jag tränar 6 dagar i rad här istället för fyra i rad som jag gjorde hemma. Det här ska jag utforska mer…

Fuck knowz…

// Henke

~ av hipstart på september 16, 2010.

Kommentera

 
