Påhälsning

Igårkväll fick jag besök av utav en för mej då okänd kompis. Vi kom att bli mycket nära vänner de få minuter vi spenderade ihop i livet. Vår vänskap grundades främst av en observationsperiod innan det var dags att säga adjö. Min vän dog.

Vi hann aldrig utbyta namn men jag kallar honom för Anders Bagge på grund av de uppenbara likheterna. Stort huvud, ännu större kropp och en något efterbliven uppsyn. Anders var fyra centimeter lång och hade en diameter som en lunchkorv. Det finns onekligen mycket att se och stöta på härnere.

Jag har gett mej själv träningsledigt idag efter några dagars slitenhet. Jag har känt av det på mornarna innan men det har försvunnit ju längre dagarna gått så jag har kunnat träna på. Idag var det betydligt mer påtagligare och tog beslutet att det är bättre att vila än att träna och bli dunderförkyld. Därför har största dagen präglats utav ett konstvetenskapligt tänk och det har funkat riktigt bra. Jag har börjat få mer koll och förstått uppgifterna lite mer efter att ha famlat i mörkret ett tag. Väldigt skönt…

// Henke

~ av hipstart på september 17, 2010.

Kommentera

 
