Rabbadabba

Jag har köpt becksvart dusxhtvål. Okej att flaskan är svart, det kan ju vara vanligt men det här ser verkligen ut som att man smörjer in sej i tjära. Konstigt, men kul =)Något annat konstigt är mina jättekonstiga drömmar inatt, eller egentligen flera men jag kommer inte ihåg alla. Jag kommer däremot ihåg att jag vaknade och undrade vafan som hade hänt. I den första drömmen så var det en tjej från jobbet som hade anordnat fest på en restaurang. Det knepiga var vara att alla som hade kommit på festen var 14-15 år så jag var tvungen att stå i baren och köpa ut till. Det var nog hennes idé misstänker jag för att få ha mej för sej själv…

I den andra så var jag nån typ av gladiator eller prize fighter.

Den tredje var bara ett virrvarr av platser och personer…

Precis sett klart ett avsnitt mad men och de jävlarna åt säkert fem gånger. Känns sådär kul att ligga och vara hungrig och titta på när folk äter rostbiff med potatisgratäng. Ska försöka sova nu så det blir frukost snart =)

// Henke

~ av hipstart på september 17, 2010.

Kommentera

 
