Lördagkväll

Nu har vi varit här i snart en månad och det finns väldigt mycket att se och undersöka. Jag undrar om vi ens hade hunnit med allt även om vi inte haft några andra sysselsättningar. Ikväll åkte vi iväg till Central Festival vilket är ett av de stora köpcentrumen här. Den största anledningen till att vi åkte var för att äta deras grymma sushi. Och så grym den var!

Grym sushi

Jag ser ju ut som en psyksjuk anorektiker, men jag kan lova att jag inte är anorektisk =) Den andra biten kan jag inte riktigt svara för =) Vi hann med shopping också och då har vi fortfarande massa fler affärer att gå i. Jag fick med mej ett par shorts, ritblock, ritkol och en bok. Johan och Shane fick med sej varsitt par flip-flops. En gemensam våg inhandlades med för att vi ska kunna hålla koll på oss själva, därav vet jag att jag inte är anorektisk. Jag har inte gått ner något speciellt, däremot har nog muskler/fett-ration ändrats litegrann. Känns bra. Jag tycker om att vara stor. Efter det var det dags för lite kafferast. Och det var faktiskt det godaste kaffet jag druckit hittills. ”Black as the devil” som menyn utlovade och det stämde, mycket fylligt och bra.

De hade även mycket fin inredning och porslin och sånt tycker jag är jätteskoj. Imorgon kommer bli en kombinerad deg- och pluggdag. Det börjar bli dags att dra på det stora maskineriet för att få in den sista uppgiften men än är inte den sista hjärncellen förlorad!

Godnatt!

// Henke

~ av hipstart på september 18, 2010.

Kommentera

 
