I’m easy

Jag har faktiskt kunna tvinga ur mej några kvalitativa, nåja, pluggtimmar. Ett litet avbrott inträffade då städerskan kom förbi så jag fick gå ner och sitta hos Johan. Därnere blev det inte för mycket plugg utan vi satt och diskuterade motorcyklar och räknade på budgets och sådär…

Här på bilden ser ni vad jag köpte igår och det som slog mej tidigare idag är verkligen hur mycket av mej det finns i inköpen. Nu gör det ju det i allt och hos alla men det var någonting med det här som verkligen fastnade. Jag köpte röda, mönstrade shorts för att jag har mörkblå enfärgade härnere. Gråa och svarta ser alldeles för stelt ut. Och ljusa shorts har jag hemma så det gick också bort, tur att jag passar så bra i rött. En bok om marknadsföring som handlar om bildens och textens inverkan på vad, hur och när folk köper saker. Ett stort ritblock och ritkol, ritkol eftersom jag aldrig riktigt ritat med det och jag älskar att prova nya saker.

Snart drar vi iväg till ett café för lite miljöombyte och pluggtimmar.

Tudeluu!

// Henke

~ av hipstart på september 19, 2010.

Kommentera

 
