Söndagsmorgon

Nu har jag lust att bara dra härifrån. Utanför mitt fönster sitter åtta små fåglar på en elledningar och ser sjukt nöjda ut. De vet att de kan flyga närsom varsom om de bara känner för det. Känns lite fuskigt just nu. Allt det roliga för dagen har liksom redan varit. Frukosten är över och förstörd av en grästrimmer som körde i två timmar precis över gatan. Sitter och smuttar på en kopp kaffe och vill verkligen inte sätta igång och studera just nu, men desto tidigare jag gör det, desto tidigare blir jag färdig. Tanken var att dänga ut några riktigt högkvalitativa pluggtimmar.

Det var iallafall vad jag tänkte igår, idag känns inte det som en lika bra idé…

Dagsform

Imorse vägde jag in på 87.2. Nästan lite lite tycker jag, får bygga lite mer massa… Jag har ändå kunnat få in benträningen hyfsat så min förhoppning är att det ska gå och åka skridsko i vinter med.

Nä, skolbänken kallar!

Björn, du glömmer inte mejla va?

// Henke

~ av hipstart på september 19, 2010.

Kommentera

 
