Vi har firat

Vi har ätit söndagsmiddag och firat idag.

– Vi firade att det är val idag, viktig demokratisk process som vi missat på grund av datumschabbel.
– Jag har firat att det är en vecka kvar till min inlämning och uppgiften är större än vad jag trodde först.
– V firade att vi ska kröka ihjäl oss om jag hinner få in uppgiften till lördag kväll. Helt enkelt behövde vi lite fir idag.

Bilden är tagen från när jag och Shane åkte ner till Black Canyon Coffee för att plugga lite. På bilden ser ni en Green Ice Tea Frappe. Till kaffet här får man även varm, och om man vill skummad, mjölk, lite mördegskex och ett litet glas med äppelmintte för att skölja ur gommen efteråt. Fredrik, du hade gillat det här!

Efter för mycket, men egentligen otillräckligt, plugg idag s¨vill jag bara gå och lägga mej nu. filmkanalerna visar bara skräp med så det är mycket möjligt att det händer.

// Henke

~ av hipstart på september 19, 2010.

Kommentera

 
