Koma

Blargh! Den slog till, jag blev helt nedslagen. Godiskoman kom och hälsade på. Jag följde med Shane till 7/11 för han skulle köpa lite godis så han lättare skulle kunna hålla sej vaken och ta igen lite plugg sin han missat idag, Jag hade svårt att hålla mej i skinnet, det finns många roliga saker att prova här och godiset är en av dem. Jag köpte ett tio-pack spröda stänger som bestod av jordnötter och sesamfrön, det som vad udda var att det var skapat som långa trådar istället för i bitar, smaksatta jordnötter, lite kex och en liten påse typ kinapuffar.
Jag hade smulor i hela sängen efter det. Det var himla tråkigt.

Det låter mer än vad det var för det var rätt små förpackningar alltihopa, inte alls så mycket som jag skulle kunna sätta i mej hemma. Det roliga, eller tråkiga beroende på om jag köpt godis ihop med nån, är att jag äter väldigt fort. Maximal njutning liksom! Så jag hann ju såklart äta upp allt innan jag kände att jag fick ont i magen.

En månad har jag gått helt utan godis och det märktes, magen protesterade och knep till ordenligt, så det blir nog minst en månad till innan jag får för mej att lassa in lite mer. För det är det jag gör, lassar.

// Henke

~ av hipstart på september 21, 2010.

Kommentera

 
