NO more

No more D’Artagnan. That shit had to go!

Precis kommit ur duschen efter ett gympass. Benen och ryggen fick sej en ordentlig genomkörare igår så jag körde överkropp idag. Jag hoppar över thaipassen än så länge den här veckan för att lägga fullt fokus på inlämningsuppgiften. Tråkigt men nödvändigt tror jag…

Väntar på att Johan kommer tillbaks från träningen så att vi kan gå och käka sen. Jag är hungrig =)

Efter det väntar mer plugg om jag har motivation nog att sätta mej ner, det brukar däremot bli mer musik och film. Kan vara dags att skärpa sej med det, men, precis som Björn skulle sagt, ”Det är ju så gött!”

// Henke

~ av hipstart på september 21, 2010.

Kommentera

 
