Defendor

Precis sett första halvan av Defendor. Den handlar om en lätt småstörd kille som springer runt och leker superhjälte och slåss mot korrupta poliser och motorcykelgäng. Hittills rätt go om än smått intelligensbefriad. Halva för räcka så kan jag suga lite på den och se resten imorn. Låter mått psykotiskt men med ett långsamt bredband så får man hålla på filmerna så de inte tar slut för snabbt.

Jag gjorde en snabb psykoanalys på mej själv förut och kom fram till en möjlig orsak till varför jag inte pluggat så mycket. För det första har jag inte satt in mej supermycket i uppgiften även om jag gjort det mesta och det mer är finliret kvar. Det andra är att jag är en perfektionist. Kan jag inte göra någonting väldigt bra så struntar jag hellre i det. Tyvärr är det ingen hållbar anledning på universitetet. Men planen är att dra iväg till ett café imorn ihop med Shane och krama ur lite högkvalitativ text.

Nu sova. Sverige jag tänker på er.

// Henke

~ av hipstart på september 22, 2010.

2 svar to “Defendor”

  1. …och vi på dig…

Kommentera

 
