Sitter på hästen

Jag har klättrat upp på hästen igen och tro mej det är höga hästar jag rider. Aint no små pekines-hästar med passgång eller vafan det heter, jag kör de stora vita från den spanska solkusten. Trimmade med hagtorn med muskler som spelar får även dem kraft från solen och siktar på stordåd. Jag är en jävla Lipizzaner! Ni fattar poängen tror jag. Jag mår jävligt bra!

Benet känns bättre och jag har tryckt ut några timmar idag med mycket bra plugg. För första gången sen det började så känns det som att jag faktiskt har koll på skiten och det ända som krävs nu är att jag skriver ner alltihopa och cashar in ett MVG. Universitetet delar som ni kanske vet inte ut MVG men det är det jag satsar på. Precis! Mitt självförtroende är så stort. Kalla mej verklighetsfrånvänd om ni vill men tro fan det att jag ska komma dit jag vill,

Time to nud up or shut up! Såg precis klart Zombieland. Rätt kul rulle. När man har sett den innan så kan man spola förbi de mer långsamma bitarna och bara njuta av det kuliga. Lite fel kvällsfilm bara för jag blev hajpad som fan.

Johan blev uppflyttad till den avancerade gruppen idag så nu kör vi båda i samma grupp. Det gav mej ännu mer energi att göra färdigt den här uppgiften och få sätta igång att träna igen. Super smash Bros!

Tallyho!

// Henke

~ av hipstart på september 23, 2010.

Ett svar to “Sitter på hästen”

  1. Säg till Johan: Grattis!! Men Shane, då?

Kommentera

 
