Mayhem

Jag är helt slut i pallet. Jag har suttit i åtta timmar och tänkt och skrivit och tänkt. Den skiten tar alltså. Jag har iaf fått till ett första utkast som ska ändras sen. Det sköna är iaf att det blev för många sidor så det gäller snarare att begränsa tankarna än forcera ut mer info som jag inte sitter inne på.

Mayhem

Det ser numera ut som helvete i mitt rum. Mindmaps, anteckningar och annat bröt ligger utspritt i en fet frustrerad massa. På bilden så hann däremot AC:n städa lite grann innan blixten slog till. Papperna flög vilt omkring idag ungefär som matadorens hår i Ferdinand. Som ni ser så finns det inte jättemycket plats att studera vid så då lämpar sig golvet bra. Jag får verkligen vika in benen för att få plats där. Jag tror att bygget är byggt för lite mindre killar.

Jag belönade mej själv med lite kex, rostade bönor och cola zero. Nu har jag lust att bara däcka.

// Henke

~ av hipstart på september 24, 2010.

Kommentera

 
