Internetfönstershoppar

Damn, vad kul det är med kläder. Jag har spenderat aftonen med att surfa runt och dregla över massa nya kicks. Det finns ju att ta av här i världen. För skojs skull satte jag ihop en hel outfit, blev lite slarvigt i slutet för ögonen började klia. Men såhär hade jag absolut kunnat tänka mej att spatsera runt.

Mmm, är jag sjuk som längtar efter varma kläder fast alla andra verkar längta efter värmen? En varm halsduk och en flicka under armen räcker för mej… Fasen, nu börjar klockan springa iväg, jag som hae tänkt somna för en timme sen. Fast jag har inga planer innan fyra ändå =)

Gonatt!

// Henke

~ av hipstart på september 29, 2010.

Ett svar to “Internetfönstershoppar”

  1. Kavajen var verkligen snygg. En sån intressant skärning och knäppning och kängorna var inte dumma de heller.

Kommentera

 
