Fredagkväll

Fredagskväll. Varm choklad gör mej varm och god ända in i själen, fast den här var inte jättegod, mest varm :p Ihop med lite nötter och rostade bönor var det den perfekta avrundningen på en väldigt långsam fredag. Det enda vettiga som hänt idag är att jag försökt organisera all min musik på datorn och den bärbara hårddisken för att lättare kunna lägga in musiken på Ipoden samt en sväng i gymmet. Jag har fått såna skavsår från min långpromenad i veckan att jag avstått thaiträningen. Rätt klantigt jag vet, men det är inte alla gånger jag tänker efter. Jag kör mer på känsla =)

Vi provade en ny restaurang idag, det var finfint. Mkt mat och jag blev jättemätt, sitter och kollar på Gladiator nu och väntar på torrents.

Kanye, weezy, lite house, lite lasse w, lite melissa horn ska ner, väldigt blandat som ni märker.

Later!

// Henke

~ av hipstart på oktober 1, 2010.

Ett svar to “Fredagkväll”

  1. Varför loggas jag ut och varför försvinner inlägg? dumma bloggfan.

Kommentera

 
