Matchande väska

Vi var på shoppingtur igår, en liten sådan iaf. Först började vi såklart med sushi. Jag och Johan åkte i förväg för Shane ville inte ha, jag vet inte om han allmänt hatar sushi eller om det bara var igår. Johan åt så mycket sushi så att han blev dålig i magen. Jag ska snart springa ner med piller till honom, men bloggen först haha =) Internet har varit svajigt som fan i två dagar så det gäller att passa på.

Efter sushistället så åkte vi vidare till ett annat affärskomplex, det här var uppbyggt runt en mataffär. Men fan vad stor den var. Den påminde om gamla B&W eller ICA Maxi eller nåt, de hade allt. Jag spontanshoppade en ryggsäck, fem linnen, lite annat smått och gott och lite nötter för under 200 svenska. WIN =)

Väskan har robotar och färgmatchar Ipoden sjukt bra, fint köp! Det gule linnet är ett fult köp och fick följa med endast därför =)

Här ser jag jävligt nöjd ut, ni kan se regnet i bakgrunden, för tio minuter sen var det strålande sol. Jag var glad för att jag hade varit på 7/11 och köpt jello som enligt Shanes utsago skulle vara mycket god. Det var den inte, det smakade hemskt. Det värsta just nu är att det är det enda jag har i kylen till frukost. Funderar på att hoppa över den.

Thow it up!

// Henke

~ av hipstart på oktober 3, 2010.

Kommentera

 
