Medium

Jag märkte idag när jag provade gårdagens inköp att thailändska storlekar är liiite kluriga. Mitt small-linne var större än mitt medium som nog är det tajtaste jag haft nånsin, alla kategorier. Tajtare än mina funktionströjor som sitter som ett andra skinn. Det här får jag hoppa ur, det liksom smälter samman med huden för att bilda ett grått lager.

Klad hest

Syns inte så jävla bra på bilden, Johan valde att sova istället för att hjälpa till så det fick bli halvdant. Jag fick klämt ur mej lite lågarbete förut. Damn, det var jobbigt. 3-minutersintervaller och de tog som bara fan. Iofs så var det på mjuk sandbank och många dagar sen någon vilodag men det är inga vettiga förklaringar för hur jobbigt det var. Jag får nog göra det här lite mer om jag inte ska ta helt slut på isen efter ett halvt varv. Jag funderar på att ta det på stranden istället, barfota i badbyxor. Kan bli bra =)

Imorgon börjar plugget igen och jag har inte bestämt mej för om jag ska ställa en väckarklocka eller om jag ska fortsätta på mitt inslagna sovmorgonsspår. Dessa problem =)

Hoppas ni har det fint hemma! Idag har det varit mulet hela dagen men vi klarade oss från regnet idag. det ska bli skönt när det vänder och det bra är sol hela tiden. Pepparkakelooken here I come!

// Henke

~ av hipstart på oktober 3, 2010.

Kommentera

 
