Kuliga bilder – 2

Feta breakdowns på internet på sistone. Jag fortsätter här med kuliga-bilder-serien…

 

Deep, en svinfull påsk?

 

Den här bilden kommer jag ihåg. Jag och Joel skulle bara möta upp Fredrik för att dricka en öl eller två. Framme på krogen visar det sej att Frerdrik har med sej en drös andra människor som han modellat ihop med för Kompassen. Det blir mer som en förförfest istället för grabbhäng med gött snack. Den här drösen med människor skulle gå vidare sen, Fredrik åkte hem, och vi följde på. Vi hamnar på en förfest på Avenyn. Jag och Joel är rejält underklädda för kvällen och bestämmer oss för att bli rätt packade för att glömma det. Vi går vidare till Deep efter det, går före i kön, jag blir nästan uppraggad av en 35-årig man för att sen bli för fulla och vingla hem var för sig. Jag och Joel då, den raggande mannen lämnade jag illa kvickt när hans agenda blev klar. Dagen efter försov jag mej två timmar till jobbet och gick dit fortfarande svinpackad, mycket bra kväll. 2007 tror jag.

 

Somewhere. 08?

 

Jag tror att det här kan vara på det där stället lite längre upp på avenyn som har 19-årsgräns. Kommer inte på vad det heter nu, om jag minns rätt så har vi varit på någon inflyttningsfest hos någon av våra tränare. Jag gillar att jag kör Animefrillans förstadie innan den slog igenom riktigt, jag antar att jag var före min tid. Eller före fjortisarna iallafall. Joel påminner lite om en hjort i strålkastarljus, jag ser rätt nöjd om än lite svettig ut, kanske har jag haft ihjäl dansgolvet. Claudia ser rätt nöjd om än lite förvånad ut och Pau ser jävligt trött ut på fotografen. Taskigt kort att lägga upp =) Jag undrar om jag har ett vitt linne under en v-ringad tröja eller vad det vita är som sticker upp i nacken är.

 

Nyår 05/06 tror jag

 

Långt vackert hår, den gröna melerade stickade lammullströjan var helt fantastisk. Den glömde jag, som så mycket annat, på något flyg/tåg/buss. Det suger. Bilden är tagen hos Faster Kia på nyårsafton 2005 har jag för mej. Ser ut som jag sträcker mej efter en jordnöt. Good ‘ol times.

Scrolla ner, den här skiten är awsum!

 

Nyårsfest hos Joel 05/06. Då var det stek, det var röj, det var drag! Jag undrar om veven hade blivit kommersiellt gångbar då eller om jag var före igen. Troligtvis inte, om så är fallet så undrar jag om jag vevar ironiskt, för att jag känner mej stekig eller vad det beror på? Svinbra video iallafall!

 

Det här är hur kul osm helst och jag kan hålla på länge, det finns mängder med kort =)

 

// Henke

~ av hipstart på oktober 9, 2010.

2 svar to “Kuliga bilder – 2”

  1. Shit va kuligt att se kuliga bilder. Keep it up

Kommentera

 
