Bambutatuering

Jag funderar starkt på att skaffa mej en traditionell bambutatuering. Ni vet, där de karvar in färgen under huden med en vass bambupinne istället för med nål. det hade varit roligt att ha som minne av tiden härnere. Gör nog förbannat ont däremot, men vad gör inte det? Det får nog vänta tills några dagar innan vi åker, känns inte så kul att avstå massa träning för det.

 

bamboo place

Jag har numera designat om min kaffekopp. ”Hur då” kanske ni undrar… Det ska jag berätta för er. Efter en lång session med idolauditionar på youtube så kicka jag ner skiten från nattduksbordet. Det behöver inte vara svårare än så och den jäveln förtjänade det. Den har slarvat på sistone med att diska sej själv =/ typiskt kaffekoppar…

 

// Henke

~ av hipstart på oktober 10, 2010.

2 svar to “Bambutatuering”

  1. Det är rätt!! Ge den från mig med.

Kommentera

 
