Jag vill ha puls

Har precis kommit tillbaks från en sväng till Chalong Central. Jag och Johan hade söndagmiddag medan Shane var och klippte sej. japanskt blev det idag, om än inte sushi. Efter att Johans mage pajade efter förra sushibesöket så stog inte det så högt i kurs. Väldigt gott var det fast jag inte blev helt mätt. Vilket iofs ändå är rätt bra för då kan jag äta igen Äta är gött =)

Den franska finsmakaren

Jag bad Johan att fyra av sin allra franskaste kulinariska min och jag tycker att han lyckades väldigt bra. Självklart blev det söndagfika med. På det belgiska pralinstället med svingott och praliner. Tro mej när jag säger att jag blev förvånad när hon kommer ut med fyra praliner istöllet för de två som jag valt. ”It’s free with the coffee”. Jaha, jaja, de kan jag väl äta upp med =) Inte nog med att det är gott och värt som fan men så bjuder de på två random praliner också, schysst folk härnere =)

 

Fick ett lättare panikinfall att handla lite eftersom all höstshoppping går bort så jag lyxade till det med specialimporterat kaffe ifrån Ryssland med tillhörande glas och lite skönhetsprodukter. I takt med att migränen släppte så började jag må mycket bättre =)

 

Undrar om jag inte ska kolla lite film nu, men shoppingbehovet är inte riktigt tillfredställt så jag kanske surfar webshoppar istället. I’m a beast!

 

// Henke

 

~ av hipstart på oktober 10, 2010.

Kommentera

 
