Kvällsmål.

Jag har syndat. BIGTIME! Mörk choklad, banana pancake och pineapple pancake. Det sköljde jag ner med en chokladproteinshake. Jag känner mej som en boll nu. Men det var det värt. Jag känner redan hur träningsinspirationen kommer krypande.

 

Jag har mejlat den lokala dansskolan nu om att kunna få lite privatlektioner till den stora julfesten som jag litar på att ni fixar till vår hemkomst. Party bitches!

 

Bäst att passa på och lägga sej nu medan blodsockret håller på att falla som en dålig börsinvestering.

 

sleep tight bitches!

 

// Henke

~ av hipstart på oktober 10, 2010.

Kommentera

 
