Update

TV:n spelar gamla dekadenta msuikvideos; The Cure, Smashing Pumpkins och liknande. Känns inte jättepassande för en söndagsmorgon full av möjligheter. Kanske är det för dem som ligger bakis på sina rum, men de borde sova nu tycker man, klockan är bara tio.

Själv sitter jag och väntar på att kaffet ska svalna. Jag fick äntligen in min skoluppgift igår. Iom att internet har legat nere i några dagar så har jag hetsat upp mej lite över det. Det är rätt knepigt att plugga på distans om man inte kommer åt materialet. Men det blev bra tillslut och jag lär få guldstjärnor i kanten.

Just nu sitter Shane och skriver prov och Johan sover troligtvis fortfarande. Efter det ska vi försöka ta oss till stranden om vädret tillåter, något ballt ska vi hitta på iaf för att blåsa ur dammet mellan öronen.

 

I övrigt så saknar jag höstshoppingen och allt det roliga med att springa på stan stup i kvarten. Caféerna, människorna, kläderna, prylarna och skorna. Jag försöker bota mej via internet men det är inte samma sak. Nu försöker jag bestämma vilken klocka jag ska köpa. Det finns för många för att det ska vara tråkigt ialla =)

 

Puss och kram, släng hit din bak.

 

// Henke

~ av hipstart på oktober 10, 2010.

Kommentera

 
